Ye ye yeeeee

Hi alla finnar!
Har inte hunnit uppdatera sen jag kom hem från landet för ja har pluggat och läst böcker och sånt yey! På landet var det tråkit. Fast vi såg en film om ghandi som var bra. Woho finnkompisarna <3 ghandi! Ska göra en lista senare måste bara se hollywood fruarna först!
Idag blev jag utskälld hela dagen av lärare. Speciellt jag! Jag fattar inte hur man inte kan säga emot när en lärare är otrevlig mot en? :S Aja. På tyskan gick jag hem för Heidi Speidi sx. Jag och Sara fixade värsta protestlistan hihi :p
Men en sak var bra ja ägde en liten 95a ida oxå hihi.

aja nu tv!

Typ i 8an lr nått. Saknar de där finniga gamla glasögonen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0