Sally är duktigare en moa och uppdaterar finnbloggen!

Hi alla finndudes.
 Eftersom att jag är heeeela min dag på sandys och städar och dricker free pepsi så har jag inte tid med allas favoritblogg! Jag talar ju om finnbloggen, de förstår ni nog...
Iaf praoen suger men de e heeelt ok. Man får hur mycket pepsi som helst och ibland finns det inget att göra och då kan man ju dricka pepsi! Jag kommer att bli som moa när praoen är sluuut. ÅÅÅÅ jag längtar tills praoen är slut! :(
Som ni kanske märker så har jag iaf uppdaterat lite men vår kära ven moa verkar hata finnbloggen :( buhuhu vad har den någonsin ever done to hurt u? Jaja ja kämpar vidare på höstlovet kommer jag nog att skriva mucho more så yyyyyyyyyyyyyes yes yes.


äter russin för mig själv i sängen med min enda ven datorn. Mamma har någon geeky bokklubb i vardagsrummet så där får jag inte vara... :(

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0