Hanna montana the movie fuck yea!

Som ni kanske inte har hört så har det nu visat sig att vissa finnfriends är svikare, big time. Karin, jag och moa hade ju sagt fett länge att vi skulle se hanna montana the mooovie och vi har letat efter den every where. Sen när den fanns i en affär så ville ingen av dom se den! Ush svikare är det värsta jag vet efter ondska, hitler och alla som inte älskar markus. Jag visste ju redan att karin är sneeky men moa, de trodde ja inte!

Men idag hyrde mamma hanna montana filmen till mig. Det var adorable. Speciellt gillade jag att pappan sa ifrån när han inte längre ville att hanna montana skulle vara känd längre. Det är bra att han bestämmer allt, he is da määän. Killen i filmen va snygg hihihi.


Här har vi en bra far! Visste ni att innan han gjorde sin dotter famous så försökte han själv att bli de? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0