Greedings from your vän Sally

Hej alla finnar där ute!
Förlåt förlåt jag har varit bad och inte skrivit på ca 2 dagar men det finns en mycket bra anledning till det och där är TV. På måndagar och tisdagar går det så många bra program på tv! Hemmafuarna (fast det är ju övet nu tyvärr) och DH! Fuck tvn som förstör mitt liv! Eller nej inte alls egentligen för annars så kollar jag inte på TV så det är ju lugnt... Woho TV äger! Eller nej det gör det inte heller faktiskt.
Men iaf det är inte bara det tvn det är också så att vi har värsta provet på fredag som jag började plugga till först i söndags ehehehehehe.
Men men life goes on..
Vill inte att den här veckan ska ta slut för sen har vi prao och jag ska vara nästan helt ensam och har sämsta tiderna ever från två till åtta på kvällen :( Hela min fritid i två veckor är förstörd. Och allt är mitt fel jag är en jävla sadist som inte fixade någon till/bättre prao! Uuuuuuuuuuuuush.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0