Catwoman

Tjoo alla! Igår va de kul först va ja nere i tanto och sålde korv me Karin sen gick ja på stan mee Sally wiho ja köpte en slips me får på och en dildo höhöhö och Sally köpte en katt sjal som hon tyckte va jätte fiiiin oså köpte vi sexiga tändare me hotta hunkar på miiin va juh då snyggast men alla tyckte han såg gay ut. Iaaf ja skulle vart me Paaaaatrriiiick meeeeeen han dissa mig höhöhö ajaa iaf pååå kvällen va ja lite me Sally, Karin, Emma, Magnus, Adam och Gusten vi va på donken sen gick jag, Sally, Karin hem till Karin och kolla på catwoman haha den va roolig. Imååårn e de prao igen och dåå kommer Nicole praoa me mig wiho!


KorvKarin

Sally och Jaag inne på Beyond RetrooO!!!


Seen dog min kamra sååå Sally fotade me sin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0