R.I.P. vattenpipa


Första kvällen me dig va underbar <3
 
Ja och Evelyn hade köpt mjölk och allt för vi ville använda dig så mycke <3

Sally skulle testa dig för första gången <3

Sally vart sur för hon inte fick syrebrist men hon tyckte de va kul ändå <3

Ja, Sally och Evelynförsökte få igång dig i typ 1 timme <3¨

Ja, du och Evelyn<3

Jag och Sally tog me dig till bergskruvan och grilla fiskpinnar <3
 
Sally me dig                                             Vi me dig för nåra dar sen <3


Tack för halvåret jag fick använda dig du va bäst  kommer sakna att röka dig <3

Kommentarer
Postat av: Sally

Ja det var den vackraste pipan av de alla. Jag är så tacksam för att jag fick lära känna dig och för vår lilla men underbara tid tillsammans... R.i.p

Du är på en vackrare plats nu.

2009-08-23 @ 21:29:28
Postat av: Emma

va har ni gjort med vattenpipan !! :o <3

2009-08-23 @ 22:54:00
Postat av: Moa

den rosta sönder :'(

2009-08-24 @ 07:52:58
URL: http://finnbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0